Често задавани въпроси

Как да купя билет?

Отговор:  ПОКУПКА НА БИЛЕТ. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
Чрез извършването на поръчка на билет през интернет страницата entase.com Потребителя – ползвател на уебсайта (купувач) прави изявление на сключване на договор за покупка на билет по електронен път по смисъла на Закона за електронната търговия. Това изявление обвързва потребителя – ползвател (купувач), като поръчката не може да бъде отказвана или променяна.
За покупка на билет през интернет страницата entase.com е необходимо купувачът да изпълни следните 5 стъпки:
Стъпка 1 – Избор на Събитие или спектакъл
Стъпка 2 – Избор на места.
Стъпка 3 – Въвеждане на име и фамилия, телефонен номер и електронна поща на купувача; Когато организаторът е обявил възможността за издаване на специален билет закупен на преференциална цена, потребителят – купувач въвежда и допълнителни данни, необходими за издаването на специалния билет(пенсионери/студенти/групи/ученици).
Стъпка 4 – Избор на метод на плащане
Стъпка 5 – Покупка
След успешното преминаване на стъпките, описани в ал.2, купувачът получава имейл от системата Ентейс, с който се потвърждава получаването на изявлението за сключване на договора за покупка на билет по електронен път и електронен документ (билет), удостоверяващ онлайн покупката на билет чрез системата с данни за датата, часа, събитието, цена.
При направената поръчка на билет от страна на купувача, системата Ентейс резервира за купувача избраните от него места.
Заплащането на цената на билета се извършва онлайн в системата Ентейс чрез плащане с банкова карта чрез виртуален POS на системата Страйп (Stripe Inc.), чрез платежните системи Пейпал, Изипей (PayPal, EasyPay) или други доставчици на платежни услуги.
Entase, Inc. спазва международния стандарт за информационна сигурност (PCI Compliance) за платежните карти, като инфромацията за кредитна/дебитна карта се получава в сървърите на Stripe, където се обработва и самото плащане, а не в системата „Ентейс” и Entase, Inc. няма достъп до тази информация.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ПАЗЕНЕ И ПОКАЗВАНЕ НА БИЛЕТИТЕ ПРИ ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪБИТИЯТА
Всеки потребителя– ползвател на уебсайта entase.com (купувач) е длъжен да пази своя билет до приключване на събитието.
В случай, че потребителят е закупил т.нар. специален билет на преференциална цена, предвидена за определен тип категория лица (пенсионери/студенти/групи/ученици), той е длъжен да удостовери статуса си с официален документ.
ОТКАЗ ОТ ЗАКУПЕНИ БИЛЕТИ
Съгласно чл. 57, т. 12 от Закона за защита на потребителите разпоредбите на чл. 50 - 56 за правото на отказ на потребителя от договора от разстояние в 14-дневния период за размисъл не се прилагат по отношение на предоставянето на услуги, свързани с развлекателни дейности. Във връзка с посоченото правно основание клиентите нямат право на отказ от закупените по електронен път билети за развлекателни събития.
ОТМЯНА НА СЪБИТИЕ. ВРЪЩАНЕ НА ПЛАТЕНАТА СУМА
В случай на отмяна на събитие Организаторът на събитието носи отговорност за връщането на сумите, платени за билетите, и за обезщетяването на лицата, претърпели вреди поради отмяната на събитието. Отмяната на събитието представлява неизпълнение от страна на Организатора на поетото задължение за провеждането на събитието и осигуряването на посещението му от страна на потребителя – купувач на билет.
В случай, че провеждането на събитието за определената дата и час бъде отменено, Организаторът обявява в системата „ЕНТЕЙС” своевременно информация за това, както и информация за нова дата и час на провеждането на събитието, ако такава е определена, както и за възможностите и условията, при които лицата, закупили билети могат да възстановят платените от тях суми или по техен избор да използват издадените билети за новата дата и час на провеждане на събитието.
Потребителите, закупили билети онлайн, следва да бъдат уведомени на посочената от тях електронна поща относно информацията по предходната алинея 2.
При отмяна на събитието Организаторът на събитието следва да предостави на потребителите, закупили и заплатили билети онлайн чрез системата „ЕНТЕЙС”, възможност да изберат да презаверят билетите си или да получат платените от тях суми в брой лично на място в касите му или да изберат да го уведомят по електронна поща дали желаят да използват закупения билет за новата дата и час на провеждане на събитието или желаят да им бъдат възстановени платените от тях суми по банков път по посочена от тях банкова сметка.
При неизпълнение на задължението на Организатора да възстанови сумите, платени за билетите, потребителите могат да отправят исканията си за възстановяване на платената цена директно към Организатора на неговия адрес на управление, посочен в описанието на събитието, или да подадат жалба срещу Организатора пред компетентните държавни органи.
ИЗВЪНСЪДЕБНО РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ
Потребителите имат достъп до извънсъдебни процедури за разрешаване на спорове със съдействието на органи за алтернативно решаване на спорове. Тези органи за алтернативно разрешаване на спорове са признати и регулирани от съответните органи във вашия регион.
За улеснение на достъпа на потребителите от ЕС до алтернативно решаване на спорове онлайн, на entase.com е публикуван линк към платформата на ЕС за онлайн решаване на спорове, озаглавен "Онлайн решаване на спорове" - webgate.ec.europa.eu.
Приемането на настоящите Общите условия от страна на потребителя – ползвател на уебсайта entase.com ги прави неразделна част от договора за покупко-продажба на билети, сключени по електронен път посредством уеб базирана платформа: entase.com.